Mördartisdag is done

Jag hade precis skrivit världens längsta inlägg, så blev det error. ÅÅÅH!

Det ruggigt roliga folket är fortfarande kvar. Tårtan var i alla fall god! En blå marsipantårta med ett vitt chevamärke, vita snöflingor på sidorna och två stora rosor. Min mamma är fan bäst på det där.

Ännu en hemskt mördartisdag är avklarad, och jag överlevde som tur är. Man kan inte känna sig annat än stolt när man kommer hem. Det är när jag sitter på matte B-lektionen som man börjar undra vilken kroppsdel jag tänkte med när jag valde den kursen frivilligt. Antingen så var jag ruskigt smart om jag vill plugga högskola, eller ruskigt dum om jag inte vill.
Smartare bli jag i alla fall inte.

Fick ett mail idag angående min häst från gamla skötaren, eller jag en av dom i alla fall. Tack Jocke, det värmde. NOT. Haha, nej, den lilla damen gillar mig. Jag gillar henne också. Det är lite Scarlet över henne. Hans öron låg alltid lika slickade bakåt när han gick löp. Min har också öronen slickade bakåt, men när det gäller mat. Undra om min kommer kunna kuta lika fort..? Någon likhet har dom kanske. Bott i samma stall :)

Ibland brukar jag fundera över vad folk får för bild av mig när dom läser min blogg, dom som inte känner mig alltså. Förmodligen är den rätt snevriden. Det är lite roligt. Jag älskar att vara ironisk när jag skriver, det är så kul när andra missuppfattar det. Haha!

Kanske ska jag vara lite social igen. Eller plugga historia. Eller ingen av dom :)

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

"Kanske ska jag vara lite social igen. Eller plugga historia. Eller ingen av dom :)"



haha, så skön :D

2009-01-20 @ 20:55:16
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0