Pepparkaksgumman?

Idag var Emma superseriös 2009 i stallet. Var där i 3 timmar och tog hand om en häst. Eller nästan två.
Losting promenerade en stund, sen borstade jag och klippte öron och fötter. Öronen är ingen favorit från hennes sida, men Klara agerade psykolog och kliade henne i pannan, då minsan!
Skota boxen en gång till också, två gånger om dagen ska de vara. Haha de finns stall där man alltid gör de i alla boxar, jag känner mig duktig när jag lyckas med de till en häst. En prinsessa ska ha en fin bädd. Nu börjar de nästan bli löjligt.

De blev lite lonely i stallet, Klara var kvar rätt länge med mig, men hon åkte sen. Bara några minuter efter de så kommer det en bil igen, "nu glömde hon nåt" tänkte jag och proppade in 3 pepparkakor i munnen samtidigt. Så öppnar Redén dörren och börjar skratta åt mig. Han frågde vart Marcus var, jag kunde knappt svara. Haha! Jag stod där och skrattade åt mig själv sen. Min muppiga sida kommer ganska ofta fram.

Beställt speedcart har jag gjort också, har kollat på massa begangnade med de fick bli en ny istället :) En vanlig, enkel chevi fick det bli, den var billigast och faktiskt snygg. På bild i alla fall. Sen slår vi stort på sulky sen. Får börja spara nu och några år framöver om jag ska ha råd med en F.S.C. Kan nog välja bort den på en gång. Vem vet vad som händer med Losting?
Kanske har vi råd nån dag.

Nej men gud, nu måste jag verkligen plugga! Prov imorgon. Tror jag kan allt. Nästan.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0