Shopoholic?

Nu ligger jag i min säng och försöker plugga lite revolutioner och travrepotage. Repet är till vår web-tidning som vi gör på textlektionerna, världen tråkigaste ämne! Jag valde det för jag trodde jag skulle älska det, men vi gör fan ingenting. Har inte lärt mig nåt. Repet kan nog bli jävligt ytligt, men ska göra så gott som det bara går. Bra ska det blir! Ska försöka övertala min skola att trav är en rolig sport som alla kan hålla på med. Jag har nog rätt mycket att säga i alla fall!

Idag gick Losting på bandet, 10 minuter fick det bli. Hon som gick så lugnt och fint igår och idag också, tills det gått 7 minuter. Då blev hon plötsligt livrädd för ingenting och bena for åt alla håll. Bandet stannar ju, ingen skada skedd. Plocka av sig ena bakskon lyckades hon med också så Marcus fick ta fram sitt sexiga skynke idag igen.
Imorgonkväll kommer Kalle och bankar på nya pjuck på henne, det behövs!



Måste nog ta och ringa Berggren igen, inte snabb kille direkt. Shoppade massa fina saker till LostisFärjestads travshop igår också, jag älskar dom! Hade allt jag vill ha, lika snyggt som på L&L fast billigare! Man bugar och bockar.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Färjestad är den bästa shopen ;)

2009-01-20 @ 17:44:11
Postat av: becc

har ni ett sånt där skrittband på ålsta?:o :D

2009-01-20 @ 17:48:28
URL: http://lithander.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Sv: ah det var vi, har haft i några år haha ;)

2009-01-20 @ 18:11:16
URL: http://covertly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0