Stallchefen har ordet

Jag har som sagt agerat stallchef i helgen och varit alldeles för trött och ointresserad för att blogga. Idag var banan både knöglig och stenhård så de blev ingen körning. Tandläkar- Emma fick kliva fram idag också. Lostis hade en jättelös tand så det var bara att rycka bort den. Fy fan va äckligt de va!

Nu är jag så trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har historiaprovet att plugga till, men jag orkar verkligen inte öppna den där tjocka boken. Jag hatar den helt enkelt.
Jag har nog varit lite övertrött hela helgen. Det finns filmbevis på facebook. Idag skulle vi ta sovmorgon till tio i alla fall, men sex minuter över nio så for jag och Klara upp ur sängen, seriösa #1.



Jag hatar verkligen vädert. Ska det vara snö, då kan de lika gärna vara kallt så de ligger kvar. Finns ingen positiv glädje i vårt land för fem öre. I need summer. Kanske skulle jag och Lostingen boka en biljett över till andra sidan Atlanten. Sjukt nice de skulle vara.

Tror jag måste sätta igång med historyn now. Ätit har jag inte heller gjort. Just nu känns det inte som om det behövs.

Och nej, jag tänker inte kommentera PdA, ruskigt tråkigt lopp om jag ska säga nåt. Intresserar mig inte så mycket. Jag är en sann travvän, oftast. Snigelätarna är liksom inget för mig.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0