Stress, stress

Så jävla onödig dag i plugget. Mamma kommer i alla fall strax och hämtar mig. Sen blir det att skynda sig. Ska ta in hästarna själv, det är väl 29 stycken. Jag struntar nog i ponnysarna och tar varmbloden och alla hingstar. Klockan halv tre kommer nämligen bussen jag måste ta.
Ska se I takter lyser stjärnorna med Marre, vi har riktiga upptåg på gång just nu!

Har som sagt knappt rört ett finger i skolan, kollade på film på engelskan, hann göra ett tal på matten och nu har vi mediakommunikation utan lärare och jag är redan klar.
Hade jag lubbat direkt efter matten hade jag hunnit med tio i 11-bussen, men så intelligent är jag tyvärr inte.

Fick äntligen ett svar på sponspringen idag, nu får vi se om det blir något :)

Nu kommer mammsen!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

I taket lyser stjärnorna har ja hjälpt till att "redigera" ;) Minns du den där tävlingen ja vann? ^^

2009-01-30 @ 22:49:29
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0