Team Lost 2009

Jag vet att jag gjort 938736 inlägg idag men jag är liksom bara tvungen att skriva av mig. Jag är så glad över min lilla häst. Blir så lycklig när jag tittar på henne. Kollade säkert ut genom stalldörren 10 gånger på 10 minuter idag bara för att se om hon var okej. Det är som om hon alltid har varit min och nu äntligen fått komma hem. Hon är så ruskigt söt, jag som aldrig brukar vara en fjant på de sättet men hon är som min lilla bebis.

Vill bara sätta på henne 5 täcken och gosa ner henne i halmen och mata henne med ensilage. Jag vet. Det börjar nästan gå över styr de här. Men bara nästan.
Men det blir så i början. Hästen har nog aldrig haft de så bra. Imorgon ska jag handla utav bara helvete. Hon är bara värd de allra bästa.
Emma skärpning nu. Jag som tyckte alla andra var löjliga. Nu är jag värst själv.

Team EL. Eller LE. Det är bara att välja. LE låter liksom trevligare, annars associerar det alldeles för mycket till Svanen och sånt vill vi inte dessa tider. Team Lost kanske skulle passa ännu bättre - vi är lika borta båda två.

Det är nu på kvällen jag får en såndär hemskt rolig humor. Det är nästan så att man börjar gråta. Jag tror jag behöver sova lite grann snart. Men inte än på ett tag. Tror det här handlar om mitt jag och mitt över-jag som Maria pratade om igår. Mitt jag säger att jag behöver sova. Mitt över-jag säger att jag ska glo på en film och läsa min bok.

Nu blev det väldigt mycket jag i de där stycket. Sånt skulle inte Erik ha tyckt om tror jag. Skulle fått skäll. Sånt behöver jag. Eller konstruktiv kritik kanske det kallas. Okej, nu ska jag hålla klaffen.

You know you love me, XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0