Tur att de finns normala människor

Jag måste ju bara få kommentera dessa patetiska och sorliga människor. Jag förstår verkligen inte hur man orkar vara ledsen och bli arg för små skitsaker hela jävla tiden?
Har man inga problem så verkar man skapa egna.. Men ärligt talat, jag är så less på dom. Jag vill ha roligt och skratta även när jag är i plugget. Inte lyssa på massa jävla skit och prata med folk inte inte fattar vad man säger. Kan bara säga så här: HAHA!

Det här har varit en riktigt skön kväll. Var en snabbis i stallet och fixade till min häst, och nu har jag bara latat mig. Mördartisdagen är strax avklarad och nu ska jag nog ta mig en dusch.



A couple of good-looking girls
Vi är i alla fall alltid bäst. Punkt slut.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0