Trust your instincts

Hade ett 2 timmar långt samtal med Maria och nu har jag precis duschat. Nu fick jag ju ångest för att skaffa häst igen. Kommer jag hinna allt jag vill? Självklart kommer stallet ta upp en stor del av min vardag, som de alltid har varit, men jag tänker inte lämna mina vänner.
Jag vill bara att ni ska förstå de. :) Man ska väl hålla på med de man älskar? Lyssna på ditt inre Emma.

Jag har blivit sjukt bra på att uppdatera bloggen tycker jag! Däremot skulle jag vilja se lite fler läsare. Vart ska man hitta dom som kan tycka mitt liv är någorlunda intressant? Hm.

Det var i alla fall skönt att snacka med Marre, tänk vad man missar mycket! Den här dagen var allmänt tråkig i plugget. Jag hatar historia. Lärar-jävlen förstör allting. Det är som vanligt. Trodde jag skulle kunna vänja mig och acceptera, men icke! Jag kommer troligen inte få högre än G bara för att hon hatar mig så mycket. Jag hatar henne också.

Positiva klubben är som vanligt framme! Nu ska jag kasta mig över min 1200-sidors bok, tänker inte tala om vart jag ligger någonstans..



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, historian är fan det värsta jag varit med om

2009-01-12 @ 23:58:33
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0