Happy new year?

Nu sitter jag här i Melanders vardagsrum. På golvet. Vid elementet där det är varmt och skönt. Vid min säng står ett element och pumpar ut värme. Det behövs! I det här huset brukar man aldrig behöva vara rädd för att frysa, men nu vet jag inte riktigt vad som har hänt.


Nyår var riktigt roligt! Precis som de ska vara. Champagne, musik, roliga människor, dans och raketer. Även fast än rakterna var ganska långt bort.

Ett ord: lyckat.


Ny har kylan kommit på riktigt, fy i helvete vad jag frös idag! På med brizy-kläderna sen var det bara att ut på en skrittur med Jacke och Maverick. Men det var faktiskt riktigt mysigt. Förutom att Maverick är en total mupp. Det är en annan femma.

I'm not on blogghumör så nu drar jag. Har lite allmän damp på Mackan som spelar något jävla star wars-spel på wii, står och slår som en idiot.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0