Måndag, härliga måndag..

Sitter i skolan och har allmän skriv-black out. Försöker knåpa ihop ett inlägg på travnet, men jag kommer verkligen inte på något. Jag vill så gärna skriva, men det är hundra gånger bättre när allt bara rinner ner på tangenterna. Det är då allt blir så bra liksom.

Idag är jag väldigt trött, låg och kollade på Hancock halva natten, en jävligt dålig rulle som bara tog min dyrbara sömn! Jag har sett början på den förut, då verkade den rolig men den blir bara sämre och sämre ju längre man tittar. Jag övervägde att stänga av när de var ett tag kvar, men man måste ju se hur allt slutar, hur dåligt det än är.

Jag är så less på vårt land. Allt som kommer ner från himlen känns bara onödigt och jobbigt. Man blir deppig, kan inte träna häst ordentligt och min egen kropp får inte heller så mycket av den varan. Det går ju för fan inte att ställa sig utanför dörren utan att man halkar på arslet!

Måndagar är en rätt skön dag i plugget i alla fall. Idrott - inget ombyte behövdes, fett skönt. Känner att det blev lite dubbelmoral nu..
Sen har vi en lång svenskalektion och historia där vi antagligen bara ska plugga till morgondagens prov.

Min pålle börjar få upp konditionen! Här kämpar vi på. Tänk om jag var lika duktig som henne. De vill säga, tänk om någon tvingade mig precis som jag tvingar henne. De vore just snyggt!

Bloggen har damp, går inte att lägga upp bilder :'(

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0