föör utvilad..

Den här dagen blev plötsligt väldigt lång och tråkig. Kollade på Angry, sexy singel eller vad fasiken den nu hette, sämsta jag sett på länge. Somnade i soffan och vaknade av att Carlbergs kom för att hämta Layer.

På måndag börjar allvaret. Fick ett lite halvsnabbt sommarjobb ute på gården när Matilda ska sluta för sommaren. Åtta hästar blir det att ta hand om, och imorgon ska jag ut på morgonen och försöka lära mig så mycket som möjligt. Fick mest 2-åringar och jag ska vara nere i det gamla stallet. Det blir super!

Den 14 september åker jag till Falun för intensivkurs med körkortet. Yäääj.. Men fasiken va skönt att ha det sen!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0