happy happy

Idag hängde vi i Stinsen ett tag på förmiddagen, hittade två klänningar och lite småsaker. Nu har jag stekt vid poolen ett tag och strax ska jag och Mickas gå hem till Elin som fyller år idag. Ska köra Lostis ikväll för första gången sedan Metacambehandlingen, går det inte nu så vet jag inte vad jag ska göra med henne..

Var med lite brudar igår, först på Nivå innan vi drog vidare till Hirschenkeller. Vi stod på gästlistan, men kom i sista sekund och vi var de första som inte fick gå in gratis. Så det var bara att ställa sig längst bak i den andra kön och betala. Men så farligt var det inte direkt med 50 pix. Vi hade så jävla roligt där inne! Det var helt sjukt, synd att man alltid måste dra när det roliga börjar bara.. Men vad skönt det är att komma hem i hyfsad tid.


Emma var dj i framsätet

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0