humörsvängingar på fel dag

Nu är jag helt klar nere i stallet. Idag körde jag Image och Pärlan och sedan red jag lite på Lostis som var något konstig idag. Märrar brukar ju bli lite knäppa när de är brunstiga ibland, men med den här damen är det precis tvärt om. Hon har sina humörsväningar på fel dag liksom.

Snodde ännu mer bilder från i fredags. Ser det inte ut som om mitt hår har blivit lite längre i alla fall? :)
Senare ikväll kommer det en skojig grej i bloggen, var uppmärksamma!


Hanna, Eve och jag


Jag och Eve på Huset med någon äcklig, halvljumen shot.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha bloood <3

xoxo love you emily

2009-07-15 @ 00:25:33
URL: http://youtalkwaytoomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0