lazy dayz

Sitter framför en skitdålig film och latar mig. Kände verkligen att jag behövde det idag. Var uppe tidigt imorse och fixade stallet. Körde Pärlan och Image innan tandläkaren kom och tittade på lite hästar.

Jackpot var hemsk i munnen, tandläkaren sa att de var de värsta en häst kan ha i munnen. Jag vet ärligt inte riktigt vad det var för något, men har vi tur så försvinner det på 6 veckor.. Som vanligt problem med den här hästen. Jag ska i alla fall pröva att rida med bara grimma, wish me luck! För köra med dubbla ridvästar eller nåt.

Idag åker Layer ifrån oss och jag ska sälja Losttwomamas. Det känns faktiskt väldigt hemskt och det är inget lätt beslut. Men en sak måste man lära sig som hästmänniska, hästar kommer och hästar går. Det är som sagt ingen stjärna, jag vill ha något att rida på och märrar är nog inte riktigt min grej, aldrig mer en sådan tack! Jag blir bara irriterad på dom. Så enkelt är det.

Pärlan kändes förresten ruggigt fin idag, aldrig vart bättre! Samma på Image, inte ett dugg stel, gick med huvudet mellan frambenen och bara lekte.



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Evelina

aw emily, we're are beautiful no matter what they say <3

2009-07-16 @ 16:07:08
URL: http://youtalkwaytoomuch.blogg.se/
Postat av: Amanda aka Amzie

hackamore då?



usch så jobbigt att sälja hästen...

2009-07-16 @ 22:24:32
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0