i'm a wild one

Nu är jag hemma igen efter en mycket lugn och stallfri dag med mamma.

Igår förade vi först på Nivå, as usual, innan vi drog till Huset, eller vad fasiken dom nu kallade det. Inget drag alls och skitdålig musik, men vi hade roligt ändå! Jag kände mig så jäkla duktig när jag tog sista tåget hem istället för att sätta mig på nattbussen som tar 72 timmar.


Jag och Hanna

Stallmupparna drog till Grönan med familjen Oscarsson idag, så jag tog en sovmorgon till 10. Sedan åkte jag och mamma till Jakan, Stinsen och Barkaby. Jag som inte tänkt köpa något speciellt hitta massa bra saker, bl a en digitalkamera, skor (ovanligt..), bikini utan axelband så man slipper den fula randen och underkläder.


Bild tagen med nya kameran


Åkte ut till stallet, tog in Lostis och Bluetooth och tittade på gulddivisionen uppe i huset. Till sist handlade vi mat i Bålsta och nu sitter jag här framför datorn, propmätt och ska snart sätta på Wildchild som jag köpte idag.
På fredag bär det av till Örpen med 6 hästar tror jag det blev till slut. Pärlan fick ett kanonlopp.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0