sm och britney

Okej gott folk. Nu ska jag försöka förklara mig vad jag har gjort de senaste dagarna.

Allting startade klockan 04.00 i måndags morse. Vi lastade på Tyson i hästbussen och begav oss mot Nynäshamn och färjan mot Gotland. Resan över gick som på räls och efter ett tag när vi kommit fram blev det stårlande sol ute.


Vi åt en halvtaskig SM-lunch innan vi dorg ner en snabbis i Visby. Jag och Sandra hann kuta in i några affärer, och självklart hann Emma köpa något också, en skitsnygg blåsa! Den kommer på bild lite längre ner..


Hästen värmde bra och tränaren gjorde en liten chansning och röck framskorna. Med bakspår och sega hästar framför kom Mickas inte iväg över huvud taget och sedan blev det mest galopp för Tysons del. Men jag kan ju bara säga såhär; jag har aldrig sätt en ponny springa så fort någon gång! han tig hela tiden ikapp på Gumino, men ibland går det bra och ibland mindre bra..


Jag tycker i alla fall att SM:et blev en mycket tråkig tillställning..


Men vi höll humöret uppe och på kvällen så åt vi på Barbeque Garden. Det har liksom blivit våran grej. Vi var säkert upp emot 50 ponnyfolk och tog nästan upp hela resturangen. Vi var inte hemma förens vid 01-tiden, och tog båten hem klockan 7 nästa morgon.



Stockholmsklubben och Oscarsson.


Natalie visst inte riktigt vad hon skulle välja.


Ja, det är Maddes egna glasögon :P

Vi var väl hemma i stallet vid 12-tiden igen och körde alla hästar. Sedan for vi upp till huset, fixade i ordning oss och tog tåget in till stan. Vi käkade på Kungshallen och sprang in på HM, självklart hittade jag något! Dom här urläckra skorna.

Vid Globen var det fullt med folk, men det gick smidigt in och vi hade riktiga kanonplatser nästan längst ner.


Jag innan konserten med klänningen jag köpte i Visby.


Skor från HM.

Innan Brittan kom upp på scen så spelade Dj Havanna Brown eller vad hon nu hette, grym var hon i alla fall! Nästan bättre än Britney, bara nästan. Jag är inget jättefan av flickan Spears, men jag gillar henne verkligen. Men när hon kom in på scenen så var det nästan så att jag ville börja grina. Konserten var sinnessjukt bra, det var några låtar jag aldrig hört, men hela showen i sig var så jävla bra!
Minne för livet.

På fredag ska jag ut till Enköping och kolla lite, på måndag blir det jobb!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg klänning, och snygga skor =D Jag har använt mina två gånger, och kommit fram till att man måste vara jävligt full för att palla med dom, hehe. Du är förresten lik en kändis, kommer inte på vem bara riktigt :P

2009-07-28 @ 23:35:30
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0