brudarna och matte goes insane

Min midsommarafton är i princip slut nu. Är nästan precis hemkomna från Grönan. Det var roligt, men jag åkte Extreme för första gången som andra åk, sen mådde jag illa hela dagen.
Åkte Blå Tåget, blundade hela vägen och höll Klara i armen. Jag och Madde åkte Kärlekstunneln också. Cozy.

Berg-och-dal-banan hann jag bara åka två gånger. Sedan när vi satt och käkade så stannade den precis innan första backen, stod där i säkert 15 minuter innan det kom upp personal och se fick gå ner för trappan som är bredvid. Tur att den inte stannade mitt i en backe eller nåt!


Såhär söta var jag och Madde. Nästan.


Alla åkte Insane sex gånger, men jag vägrade att sätta mig i den där grejen, såg ju halvt livsfarligt ut!
Nu ska jag duscha och glo på en film eller nåt.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0