du är min

Tänk om du kunde tala om för mig som var fel. Sedan påkörningen av den där jävla idioten i derbykvalet så har allting bara blivit fel. Du är en sådan underbar individ, så otroligt genomsnäll och oförarlig. Men så fort vagnen eller sadeln åker fram så snurra det bara för dig. Jag tycker så synd om dig.

Vi har haft så roligt tillsammans, allt från derbykval i Jägersro till BC på Solänget. Du har lärt mig så mycket.
Du är den där fantastiska varelsen som hjälpt mig genom livet. Du har alltid funnits där. Jag har en gång lämnat dig, och ändå var du kvar när jag kom tillbaka. Så har ingen gjort för mig förut. Jag kommer inte klara av att lämna dig en gång till, för alltid. Det går inte. Jag erkänner att jag älskar dig mer än min egna häst, så enkelt är det bara.


Men när du utsätter andra för fara så får det vara nog. Tyvärr. Du är det mest fantastiska som funnits i mitt liv, även fastän du bara är en häst. Jag älskar dig verkligen.



XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

jag ryser och vill gråta

2009-06-30 @ 22:06:08
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0