fy fan vad vi e bra!

Körde fort med min lilla sötnos idag efter jag hjälpt Mickas när Mattes klass var och körde lite. Travade dåligt, kunde inte ens gå 40 genom kurvorna så jag körde 1200 meter sen gick jag in. Fan i helevet, konstigt att det alltid ska hända massa skit när man börjar närma sig start.

Jackpot känns i alla fall hur fin som helst. Han skulle ha startat på Visby i ett punkt 21-lopp, men Micke glömde självklart att anmäla. Vet ni hur många hästar som kom med? Fem stycken. Som sagt, alltid händer det nåt.

Imorgon är dagen inne. Imorgon har jag sommarlov. Äntligen mina vänner! Vi har klarat oss igenom hela tvåan. Fy fan va vi e bra!! Och fan vad kul jag ska ha i sommar. Ni förstår inte alltså.


Nu ska jag simsa vidare, min gubbe har blivit sjukt kär i en snubbe så vi kör på med en unge snart kanske!? Medans jag löjlar vidare så kan ni popa den här låten, sjukt skön. Man kan inte bli annat än partysugen.


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0