härligt med lite ensamhet

Som bekant så befinner vi oss i Eskilstuna på dubbel-trav. Pärlan gick som satan igår, även fast hon får sin onödiga galopp, på samma ställe i båda loppen.. Tyvärr så sitter det i huvudet på den där damen, men så är det.
Vi var väl hemma 23.30 i sviten, skitfina stugor är det :) Vi satt massa folk i vårt rum och drack skumpa och cider medans Mikaela & co hade vattenkrig med Kevin & co, till 03.30.

Nu har vi kört hästarna på morgonen, handlat middag på Ica maxi, och nu sitter jag ensam på uteplatsen medans de andra är nere vid stranden. Min kropp behöver vila lite från solen så jag tänkte dra ner lite senare. Och det kalla vatttnet är inget för mig. Så skönt med ensamhet också. Tystand. I vårt rum är vi sex stycken, bredvid bor Mickas och de är också sex stycken. Tror jag. Team Melander är en stor skara :)

Ikväll blir det väl lite lekar och uppträdanden med god mat och trevligt ponnyfolk.

Nu ska jag lyssna vidare på The Climb. Okej, jag som alltid varit den största Miley Cyrus-hataren i hela världen, men den här låten är riktigt bra. Mickas och Klara älskar henne, så en del låtar har man ju hört. Det är nästan så att jag kan texterna.. Läskigt.

Min kamera ligger i tjejernas rum, så bilder kommer sen.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0