it's getting hot in here

Jag hatar verkligen när det är för varmt ute. Som nu t ex. Man orkar ju inte med någonting! Alla dagar ser likadana ut; fixa stallet på morgonen sen ligger man vid poolen och sitter vid datorn hela dagen tills kvällen kommer så man orkar röra sig över huvud taget. Hästarna kan inte heller ha det så kul just nu, de får vara inne på dagarna och ute på morgonen, kvällen och visa på natten. De klarar inte värmen och samtidigt 1000 flugor och broms.

Jag vill redigera mina bilder från helgen, men har ingen dator med photoshop. Okej, jag sitter vid en mac, men jag tänker inte lägga in bilderna på den här datan.

Imorgon kvälll blir det utgång med lite brudar.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0