never more matte!

Vad är det som händer i det här jäkla landet? Igår var det 25 grader ute och på torsdag ska det bli 20 grader kallare. Regnet behövs i och för sig. Imorgon börjar jag inte förens 14.45. Tänkte först inte gå alls, men det är sista textlektionen så det känns som ett måste.

Idag skrev jag, förhoppningsvis, mitt absolut sista matteprov i hela mitt liv. Äntligen! Det trodde man inte i iskalla och mörka december full med andragradsekvationer och linjära funktioner. Jag är bäst.

Körde långsamt med Pärlan efter plugget. Imorgon lutar det åt utgång och på fredag blir det första långåkningen för året, Östersund med Unna och Ängel. Äntligen!



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0