nivå 0?

Igår hann jag inte ens vara inne på datorn, fixade stallet och körde P:et och Lost, for upp till huset, duschade och drog in på Valla. Fixade lite till ponnyloppet och var halvt assistent till tjejerna som hade hand om ponnyridningen med Felix och Rådberg. Stannade kvar till 20.00 innan jag begav mig till Jakan för att träffa lite brudar.

Vi bestämde oss för att åka in till stan, satte oss på något cozy ställe vid Fridhemsplan och snackade lite skit. Rakt över gatan låg de omtalade (inte positivt) Nivå 22, så vi tänkte, va fan, allt ska testas! Ja mina vänner, ett vackert place var det inte precis, men vi hade supertrevligt ändå! Jag och Sandra tog sista tåget hem medans de andra drog på efterfest hos några sköna snubbar vi hittade. Haha vilken idiot bor i stan och åker frivilligt till Jakan för att hänga på MP? En av dom gjorde de i alla fall..


Behöver jag kommentera? V:et och Å:et lös inte när vi var där..

Idag gick Lostis fort, kändes mycket bättre än de senaste jobben! Svenne kan sin sak. Imorgon är det midsommarafton. Det blir nog Grönan för våran del. På söndag bär det av till Kalmar med fyra stycken.

Nu ska jag äta sallad.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sara

Yess :)

hur mås det?

vad hände med Oblige sist?

Pusss <3

2009-06-18 @ 17:24:52
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0