stop it emily!

Sitter vid mamma och Tottes dator framför tv:n och degar med ett paket glass. Jag måste verkligen sluta äta allt skit hela tiden! Är man en gottegris in i hjärtat så är det kanske svårt. Eller väldigt svårt. Dom där två kilona jag vill gå ner är jävligt svåra att få bort. Men vem orkar helt ärligt bry sig?

När vi fixat stallet imorse så satte vi oss och glodde på Manhunter. Sen red jag och Klara en skrittur på mina hästar och innan jag drog hem så gasade jag lite med Pearl. Kändes fin igen efter vistelsen hos Svenne.

Imorgon är det Sverigeloppet och Oblige på Vallen. Får se om det blir någon utgång för min del? Hänger med till huvudstadsbanan först i alla fall. Nu är de hennes tur att vinna! Jag känner på mig att hon tar dom..

Va händer på midsommarafton? Jag antar att det kommer regna, vet inte om de blir lite Grönan för min del. Midsommar är en högtid Emma tycker om, enda firandet på sommaren och massa happy people.


fredrika and med are happy people!

Nu ska jag titta vidare på Cold Case.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0