you can do it girl!

Började den här dagen med en Billy's panpizza, kände att jag var värd de eftersom jag knappt åt någonting igår. Hur man nu kan vara värd en Billy's, för det är inte ens gott?

Igår innan jag for till stallet så hade jag prov i geometri, klarade de inte.. Måste tillbaks nu vid 10 och göra det igen, betygen sätts klockan 12.00 idag. Lycka till Emma! Jag hatar den där jävla Patrik, jag fattar ingenting av vad han säger. Igår hade Mickas hela sin klass hemma hos sig och hennes ena mentor är mattelärare så hon fick förklara för mig. Jag bara måste klara det nu, annars är jag körd.

Jag som är van att klara det mesta i skolan, jag får ångest för sånt här.

Jag har träningsverk = 0 idag! Så jäkla skönt. Kommer nog bli starkare för varje lopp jag rider. På lördag ska jag gasa med ponny, hon kommer förmodligen få lika mycket damp som förra gången, men jag får fan inte bli diskad. Lite ny utrustning kanske gör susen. Körde fort med henne igår, kändes fin.

Imorgon är det sommarlov mina vänner.


Jag vill vara pigg och på G, men det funkar inte riktigt. Observera mitt halsband, en liten muffins.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0