29 to go baby!

Kära vänner. Idag är det exakt 29 dagar kvar. 29 dagar till jag blir stor. 29 dagar till friheten.
Det är nu jag och Marre måste börja planera. Vår 18-års dag ska bli något vi aldrig glömmer. Och kommer vi inte ihåg nåt så har vi ju alltid foton liksom.
Igår när vi snackade så blev jag så sjukt taggad. Det ska bli perfekt.

Idag är det våffeldagen. Det måste ju betyda att specialkockarna Emma och Mikaela gräddar våfflor till middag ikväll?!
Det är faktiskt fina lopp på Vallen ikväll. Riktigt fina. Fast jag säger ju alltid att jag ska in, så blir det i alla fall inte så. Måste verkligen plugga matte. Jag räkande faktiskt två sidor igår!

Nu är det lite problem med sponsringen, jag får inte ha dressen riktigt som jag vill, men vi ska se om jag kan övertala honom. Alla kommer garva åt loggan. Jag med. Men då kommer alla liksom komma ihåg mig. Tjejen-med-fula-loggan-på-dressen.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0