Aj

Idag är det onsdag. Idag måste Emma gå på textkommunikationen. Det betyder att jag måste stanna till runt 16.30. Usch.
Har nya HM-klackarna idag. Ja, det värker i tårna, och nej, jag tänker inte sluta använda dom!

Igår när jag väntade på Marres teater så hängde jag i centrum ett tag. Inte så spännande kanske, men de har öppnat en ny skoaffär som ser exakt ut som i Amerika! Man ser liksom alla skolådor och så står det bara en sko av varje framme. Svårt att förklara, men jag blev helt överlycklig!

Hann nog pröva 10 skor innan jag sprang ut därifrån med ett par med mig hem. Jag var liksom tvungen! Skoinköp är en dålig vana jag har. Jag skulle seriöst kunnat kommit ut med 20 par från den där affären och varit nöjd med alla. Så jag tog ett par för att stilla mitt behov.

Nu har jag 12 par sommarskor. Och fler lär det bli. Hm.

Teatern var förresten rätt underhållande! Att säga att den var de bästa jag sett skulle vara ljug, men den var helt okej. Slutet förstörde liksom allt lite grann.

Idag kutar SharpnessVallen med Takter i vagnen. Kepp up the good work!

XOXO, Emma. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Skor är orgasm!

2009-03-19 @ 21:30:16
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0