Emma goes duktig

Sitter i Melanders nya soffa, nyduschad med datorn i knät. På tv:n visas travet och bredvid mig ligger Ronden och en skål med solrosfrön. Observera att jag inte druckit läsk eller ätit godis på fyra dagar! Det måste seriöst vara rekord. Jag känner mig duktig.

Idag var jag i skolan en snabbis och redovisade min muntliga del i svenska. Sen åkte jag till mammas jobb och käkade lunch och drog mig in emot stan vid ett-tiden för att glo på teater.

De var nog de sjukaste jag varit med om i hela mitt liv! Innebörde var lika med noll för mig, men samtidigt var den jävligt underhållande, det var så konstigt att det blev kul. Mer än så tänker eller kan jag helt enkelt inte förklara.

Imorgon börjar jag sent och har prov i mediakommunikation. Tänkte försöka köra fort direkt på morgonen om banan tillåter annars får det blir på eftermiddagen.

Gustav är för jäkla gulligt. Han klättrar upp till höloftet, men så kommer han inte ner själv. Brukar hissa ner honom i en höpåse eftersom han är så tung..

Idag på eftermiddagen var jag själv i stallet och så satt han där uppe och kikade ner. Jag hämtade en höpåse och kastade upp den på loftet. När jag klättrat upp för stegen så sitter han redan i påsen och tittar på mig, som om han sa: Vad väntar du på? Haha, fett skön Var han en människa skulle jag vara kär i honom.


XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Julia

Fyra dar!! Nu fick jag prestationsångest :P

2009-03-05 @ 22:40:47
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0