F*ck off

Jag förunnas verkligen över hur ruskigt konstiga vissa människor är. Jag påstår absolut inte att jag är perfekt någonstans, men när man får ett ämne förklarat för sig ungefär tjugo gånger och fortfarande snackar om helt fel grejer så är man väl inte riktigt hundra va?

Losting fick gå sitt jobb ensam idag. Skodd blev hon på förmiddagen också. Hon fick godkänt i dagens jobb, lite överdrivet hetsig fortfarande.

Nu sitter jag bänkad framför Sveriges värsta bilförare och liven, ikväll vinner Oblige på Gävle och ger stallet tredje raka.

Den eller dom anonyma läsare/läsarna verkar förstår lika trögt som dom jag talade om överst i inlägget. Skaffa ett liv.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah okej :) Nöjd med kalles skoning?

aa ja vet, är besatt av låten.. satt hela natten och letade efter den ^^ såg på massa sidor att folk letade efter den också..



Pussar <3

2009-03-12 @ 23:45:18
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

Ha en jätte bra fredag & helg :)

2009-03-13 @ 10:56:28
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0