Ha ha ha

Skola. Ruskigt tråkigt och onödigt ord för dan. Skulle kunna gå tre dagar i veckan och vara ledig två.

Jag hann åka till Svenne Lindblom med fyra hästar innan plugget imorse, bara lite smågrejer på tre av dom och Sharpness var strålande. Synd att hon inte fick fritt igår. Då hade hon nog tagit dom.

Idag ska Losting få kuta på riktigt ordentligt. Pass på i sommar mina vänner!

Den här människan får mig att skratta alltså:

· Saxat från Emmas blogg här på travnet:

" Det där med att fylla 18 år. Betyder det att man är vuxen då? Det är ju nästan lite skrämmande. Framtid är ett laddat och läskigt ord i mina öron. Vad händer då? Vad ska man bli? Vad ska man göra?"

Sedan när du fått svar på alla de där frågorna, Emma, var snäll och meddela mig också. Jag fyllde 30 i förra månaden men undrar fortfarande.

Nu ska jag ha kondomlektionen som jag sa till Madde imorse. Ciao.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0