Jag känner mig negativ

Imorse var det jäkligt nära på att jag sket i plugget totalt, men man kan liksom inte hoppa över ett prov. Det kändes förresten jävligt härligt att stampa in i klassrummet och kunna att, i ord och pricka, precis utantill. Eller det var snarare skönare att lämna klassrummet.

Vi är inne på sista lektionen nu, vi skulle ha provet i en timme och sen andra halvlek börja med projektet. Kan vi inte få gå hem efter provet då istället och börja imorgon? Självklart inte. Kanske är det ändå tur att vi har en seriös lärare, eller i alla fall en som tar tag i saker här på media.

Banan var hård på vissa ställen i morse så jag tänkte försöka köra på eftermiddagen om allting tillåter. Losting gick i alla fall en timma på bandet på förmiddagen så lite har hon rört på arslet i alla fall. Hon kommer vara helt crazy, har inte gått i vagn på en hel vecka nu!

Den här veckan har förresten gått väldigt fort, imorgon är det fredag. Härligt eller vad då? 12.05 slutar jag också. Kan inte bli bättre.

Känner att jag måste tvätta händerna, det ryktas om att jag lukat indisk mat när det i själva verket är currysås och pommes jag tryckt i mig till lunch. Och gissa vad jag åt till middag iår? Fast med annan sås då rå. Nyttigheten är över. Så blir det när man slutar käka godis. Jag trök i mig fyra söta äpplen igår. Bättre än godis.

XOXO, Emma. 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, jag var hungrig och det luktade indisk mat. snacka om frustration :b

2009-03-05 @ 16:48:21
URL: http://newfool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0