Just kill me

Vi låg vakna halva natten igår, och den smälen fick jag verkligen ta idag. Har gått runt som en zombie hela dagen, men hunnit med en hel del.

Fixade i stallet, käkade en snabb lunch och sen körde vi fort med Layer, Losting och Oblige, eller tja, Oblige fick gå ensam tillsut eftersom hon var helt tokig.

De här var första gången vi pressade L:arna lite, även fastän vi bara körde 34, men ändå. Sen att min häst inte har den mest fantastiska pulsen är en helt annan sak. Kan jag bara träna på såhär nu så blir det nog start om en månad, fem veckor kanske.

Emma var ponnytränare idag också, körde Pärlan lite grann. Jag kunde knäppa loss mig själv i stallet utan att bli översprungen! Jag var i och för sig så illa tvungen eftersom jag var ensam. Att be Arne är liksom ingen hitt. Jag hann lättra upp i vagnen innan hon kutade iväg i alla fall!

Jag tycker så synd om min rygg, jag släpar mig runt som en hösäck hela dagarna, och de gör så sjukt ont när man kommer upp från stallet. Kill me alltså.


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0