Onsdag i ett nötskal

Idag ska Emma Wahlberg för första gången i sitt liv gå på teater. Nej, det är inte självmant, Perka har bestämt att vi ska gå. Man behövde i och för sig inte, men vad gör man inte för att få gå hem tidigare?

Igår fick jag hem brodyr-sakerna från Färjestad, ett sommartäcke, en handduk och ett selunderlägg - allting i svart med hennes namn i vitt på. Finns bara ett ord, skitsnyggt! Selunderlägget var coolast. Bilder kommer sen.

Idag är det onsdag. Det betyder, as usual, övernattning hos Melander och en helkväll framför tv med travet. Måste hinna plugga till mediakommunikationsprovet också, tror faktiskt jag kan det mest nu.

Igår var jag i stan och käkade middag med Marre, Nina och Sofie. Jag kan säga såhär; det var mer än trevligt! Drog mig hem vid 19.30-tiden medans de andra brudarna stannade kvar och såg Män som hatar kvinnor.

Jag har blivit ruskigt duktig på gå och lägga mig på kvällarna! Ligger i säng redan vid halv nio-nio, läser och pluggar lite och sen sover jag en timma senare. Man blir faktiskt mycket piggare på dagen, och det behövs om jag ska klara av skoldagarna.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0