Passionate Diablo?

Nu sitter jag och Mickas framför travet, proppmäta på våfflor och färdigpluggade för kvällen. Fan, den där Super Mara ser ju exakt ut som Image! Den här verkar dock ha lite mer fart i sig. Hm.

Losting fick gå fort idag istället för imorgon eftersom vi ska till Svenne vid 11 och tandläkaren kommer vid 9, så de gäller att skynda sig hem till honom. Då blir det dyrt för matte.
Idag var hon helt tokig, det blir ju bara värre och värre! Det verkar dock vara positivt hos den här hästen, vi har kört en sekund fortare varje gång nu och ändå så sänks pulsen varje gång. Sen tror jag att den här lilla damen springer lite på ilska också. Det är bra de. Titta på Giant Diablo och Passionate Kemp.

Hinner alltså inte med plugget imorgon. Men vad missar jag liksom? Förmodligen ingenting.

Idag kändes de verkligen som om våren var på gång. Jag frös inte ens i strumpbyxor och sommarskor när jag väntade på bussen!

De här var faktiskt häftigt, dött lopp mellan tre hästar på The Big M.



XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Emma, Emma :) Haha

hur mår du?

Puss <3

2009-03-26 @ 18:05:38
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Amanda aka Amzie

Wooho heja Losting!

2009-03-26 @ 18:26:54
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0