PP på g

Idag när jag var ute och gick började det självklart regna efter halva tiden, men Emma fortsatte ändå! Skrivit klart ett repotage till textkommunikationen också. De ämnet man trodde skulle gilla mest som är ett utav de sämsta. Lärarna spelar fasiken stor roll, mer en hälften av våra är konstiga eller lär inte ut någonting.

Vår fantastiska väg hemma.

Matteprov idag, gick hyfsat faktiskt! Var väl några frågor där jag svek mig själv lite grann, men va fan. Om vi nu ändå ska prata skola; jag hatar att man alltid måste vara überseriös, jag hatar att jag aldrig får vara ironisk, inte ens lite grann. Ska man vara ironisk måste man tydligen överdriva allt så mycket. Hm.

Imorgon funderar jag seriöst på att åka till Valla, men måste hinna köra också så de funkar nog inte. Otur Vallen, otur.
Nu ska jag ringa Marre och planera party.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0