Soffan skrek efter mig..

Ibland har man röta i livet. Som när man är ledig från plugget t ex. Det var så skönt att ligga kvar en halvtimma när de andra gick upp i morse, att sega sig i stallet och att gå upp och fläka ut sig i soffan.

Jag och Madde ska till Stinsen idag på eftermiddagen och shoppa lite grann, de hade visst hästsaker på Vinn.
Ikväll blir det att glo på Marres teater, fett kul!

Den här veckan är i princip planerad tills på söndagar. Sånt älskar jag. Att veta vad som ska hända i förväg.
I helgen är det ponnygalan + övernattning på hotell och på fredag ska jag nog på bio med Sara.

Nu ska jag laga lite lunch. Makisar med chilisås och majs. Min specialitet.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0