Something to confess

Gott folk, jag har något att erkänna. Jag vet att det kan låta hemskt i några öron, men det är liksom bara sanningen, ljuga är fult.
Jag har gått och kärat ner mig totalt. I en låt. Den är så fantastisk. Jag har fallit tillbaka lite i mitt rockstadio jag hade för några år sen. En äkta rockbrud kommer jag nog alltid vara, med inslag av annat om vi uttrycket det så.
Med den kultur jag växt upp med kan man inte vara annat.

Kolla inlägget längre ner. Emma ska glo på dom live snart!!

Har vart i stallet hela dagen och gasat med lite pållar. Min egen och Pärlan, både gick super, speciellt Pearl faktiskt. Plus i kanten!
Nu när jag satte mig ner blev jag helt slut.

Mycket mer har jag inte att komma med. Tyvärr.


XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också helt kär i låten, totalt jävla underbar!

Kul att du vill hänga med och titta på dom :)

Pusss

2009-03-15 @ 23:02:19
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0