Sunday

Söndagar är alltid lika sega och slappa. Gick upp halv 10 och fixade lite i stallet och pratade med världens brunaste Marre. Fan, så snygg vill jag också vara! Men för vem liksom?

Först red jag Lajsan. Hör och häpna, hon körde inte sin konstiga stil och hon pullade inte! Vad har hänt? Känner att min kondis är så långt ner den kan komma, när fan ska jag få rida lopp egentligen? Måste rida iår, annars får jag inte behålla licensen. Här finns det i alla fall inget att sitta på.

Sen körde jag terapiträning med min häst, joggade fem jättelugna varm och jag blev så nöjd över hur sakta jag kunde jogga så jag skrittade tå varv och gick in. Duktig häst!

Körde Pärlan också, Emma har börjat bli ponnytränare igen, inte bra, iiinte braa. Jag måste ju få erkänna att det är lite roligt. Lite. Den lilla ponnyn är fantastisk. Bättre löphuvud får man leta länge efter, det finns liksom inget stopp i henne.


Nu sitter jag och håller på och somna i soffan, ska inte til plugget förens på onsdag. Långhelg med andra ord. Nu somnar jag snart.

Den här jag kan se hur många gånger som helst. "Vart fan e min pläd, jag fryser ju knäna av mig." "Sluta upp Lars-olov, helvete!" "Han e ju inte bög eller nåt, han e bara så jävla galen."



XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Jag vill också vara brun :(



Hahahahha alltså jag älskar wow jocke! får iiiiinte nog.

2009-03-15 @ 18:03:38
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0