Friday

Idag är det fredag. Eller befrielsedagen, välj själv, båda låter lika vackert.
Orkade inte vara inne på datorn igår. Hann inte med att åka till Svenne av olika andledningar med tandläkaren fixade munnen på henne, och herregud. Blodbad nummer ett. Men nu blir allting bra i alla fall!
På kvällen var vi brudar hurtiga och motionerade i 40 minuter.

Nu sitter jag och Mickas och glor på travet. Jäkla United, hoppade två gånger i ledningen och var ändå 3:a i mål. Sharpness var väl godkänd, men fick inte loppet, kändes bara som om allting blev lite fel.

Nu kommer ännu fler vittnen fram mot lilla Åke, vad fasiken ska man tro egentligen? Jag känner att jag vill vara neutral i det här läget.

Nej grabbar, vi hörs sen.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Sv: Oj herregud, jag tror jag måste kolla upp det med hur stor den ska vara. HAHA!

2009-03-29 @ 21:25:26
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0