Vad ska man göra med sitt liv?

Måndag, härliga måndag. Det är som vanligt. Jag kommer till skolan en och en halv timma för tidigt för att ändå skippa idrotten och inte ha lektion förrens 11.50. Vi halvsover oss igenom historian och pratar bort halva svenskan. Sen slutar vi. Hm.

Idag är det fortkörning på schemat. Hon hade gått ned 10 slag förra gången, så nånting måste min träning hjälpa i alla fall. Igår när jag kom in efter långsamkörningen så var hon tjock i ett bakben, men jag är helt hundra på att hon fått en spark. Det ömade på utsidan och en vilandes Loving Lavec med brodd är inte att leka med.

Alltså ni får ursäkta mig jävligt mycket om ni är ett fan av honom, men fy fan för Claes Svensson. Den människan mår jag illa av. Man har ju hört både det ena och det andra, slår hästar gör han tydligen också. Sen att inte Darenius är världens brightaste människa är en helt annan sak..

Igår började jag fundera när jag skulle sova. Som vanligt på söndagar alltså. Vad ska jag bli? Vad ska det bli av min framtid? Vad ger mediaprogammet mig egentligen? Jag tror faktiskt jag uteslöt en sak också. Hästskötare. I såna fall ett år, max två. Vilket slit. Men gud så roligt. Fast sitta här hemma i Sverige i -20 grader eller +5 med lervälling är inte riktigt min grej. Hur ska jag komma dit jag vill? Vad vill jag..?

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: sara

Och ja saknar dig! :)<3

2009-03-09 @ 19:42:05
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0