Bruuuuuum, bruuuuum

Hade strömavbrott igår och inge batteri på datorn, därav inget bloggande. Jag skrev klart en jobbig svenskauppgift om Hemingway (varför, varför?) och jobbade typ 2 mattetal. Sen tänkte jag ge mig på engelskaboken när jag ändå inte hade något bättre för mig. Jag läste ungefär 4 meningar sen fick jag för första gången den briljanta idén om att övniningsköra!

Sagt och gjort, gasade först ett tag på en tom väg. Sen körde vi till stallet, hälsade på en sovande Losttwomamas (wooho, 90-väg!) och körde sen runt i princip hela Bålsta. Det gick sjukt bra! Fick bara kärringstopp två gånger, men sen kom jag iväg med en rivstart. Det måste ligga i generna. I två timmar var vi ute, var hemma 22.30. Jag känner mig så duktig.

Idag är det fredag fast det är onsdag. Ska gasa lite med Losting efter plugget, sen drar jag hem till Marre. De lutar åt party ikväll. Najs!


Fast jag körde utan skylt..

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0