det är lördag för i helvete, inte söndag

Kom upp från stallet för en stund sen, fixade i ordning och packade inför morgondagen. Är inte nervös ännu, men det kommre väl imorgon antar jag. Satt och glodde på alla hästar i atg:s arkiv igår, det var väl några som gått hyggligt, sen tror jag att Jims häst är rätt bra, även fast jag var långt före den i kvalet. Wish me luck!

Enligt TV4:s väder skulle det bli strålande sol idag, men dom lever som vanligt inte upp det det och det regnar oavbrutet här. Vi ska åka in till Valla om ett tag, ska väl sälja massa Elitloppsgrejer. K U L. Eller inte.

United startar också.


Nu ska jag.. Jag vet inte. Ciao!


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0