don't delete the heat

Varför får jag denna konstiga känsla om att det är fredag idag? Förmodligen något hemskt önsketänkande. Kom till skolan fast jag egentligen inte behövde, kom hit 08.30 men börjar inte med lektion förens 12.30. Jippie! Jag bestämde mig helt enkelt för att skriva klart mitt historiearbete. Hade skrivit massor och skickat de till mig själv, trodde jag. Råkade ersätta en gammal fil mot de nya, så nu får jag skriva om. Fuck va irriterande! Jag gör de imorgon.. Har suttit och skrivit klart hela slutsatsen nu.

Har egentligen graf nu, men jag kan inte höja betyget mer så jag ståtar med ett vackert MVG. Jag är bäst. Idag är inte som sagt inte fredag, utan mördartisdag med våran cp-störda mattelärare Patrik. Han ser ut och beter sig som en rädd liten skolpojke, man hör knappt vad han säger för han pratar så tyst. Han var nog en riktig pluggis i skolan som satt längst fram i klassrummet och sa ingenting.


HAHA

Nej, nu ska jag göra någonting som tar tid, vet inte riktigt vad. Har ju som sagt fem år kvar tills nästa lektion.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahaha du är så skööööööön!

2009-05-26 @ 20:00:11
URL: http://youtalkwaytoomuch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0