emma i ett nötskal

Jag vet inte om det är så intressant att läsa om mina lärare, men jag tänker ta mig friheten och göra det idag igen. Eve bangade ur på att intervjua vår bibliotekskärring Inger, så jag gjorde det själv för en stund sen. Men det är så jäkla pinsamt!! Vi fick en lista på personer från skolan vi fick välja att intervjua om dialekter, och vi tog fel person! Haha, jag råkade intervjua fel bibliotikarie, den jag tog fanns inte ens på listan! Hahah, ärligt, ibland är man bra virrig..


Inger, som vi trodde hette Margareta Heintz..


Jag får väl hitta på någon bra ursäkt.. Hon som jag intervjuade hade typ inte ens dialekt.. Suck alltså.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

hahahahahaha seriöst? hahaha jag dör!

jag fick iaf min intervju, hoppas den med "henitz" blev bra ändå ;p

2009-05-27 @ 13:55:34
URL: http://youtalkwaytoomuch
Postat av: Emma

hahahahahah hon kommer alltid henitz för mig <3

2009-05-27 @ 19:20:45
URL: http://covertly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0