Emma vs storbloggare

Torsdagkväll och det känns som lördag. Allting blir liksom bara fel! Man tror att det är andra program på tv:n, att man råkade köra fort med hästen på fel dag eller att det är sjukt några dagar kvar tills alla arbeten/prov/uppsatser ska vara färdigt.

Igår var det som sagt lill-lördag, hände på mp med Eve, Marre och Sandra. Dj-battle med Musse, som dessutom vann! Det var faktiskt jäkligt nice, drog därifrån vid två någon gång. Jag måste ju få erkänna att jag läser storbloggarna rätt så ofta, men jag är inte ett dugg imponerad utav såna människor. Brudarna shakeade rumpan med Kissie och Eve tyckte hon var grym. Lite i alla fall. Haha!


hahahaha, go emily!

Alla mina tre gick fort idag, körde dock inte Jackpot själv. Alla var fina, Pärlan var lite väl galen kanske men det har man ju lärt sig med den där damen. Lostis kändes lika fantastisk som förra gången, inget björntag på Jacke den här gången heller. Flytt för dan!

Nu ska jag fortsätta skriva om Palme.


Bruuuuuuuds!

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha herregud emily i'm dying!

tack för igår, hade askul!



(and kissie is my biaaatch)

2009-05-21 @ 23:14:42
URL: http://youtalkwaytoomuch

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0