en helt vanlig onsdagkväll

Det här dagen har varit sjukt skön. Intervjuade som sagt fel person, var klar klockan 10.30 och tog bussen till stallet som gick tio i. Märkte att mitt simkort inte funkade, mamma hade inte betalat räkningen, haha. Fixade lite i stallet, körde Lostis långsamt, kändes fin. Hängde i huset, åt onyttig lunch, tog in hästarna, bandade Jacke och gick upp. Skulle ta mig i kragen och plugga matte. Jag gjorde ett tal, sen var det That's 70's show, som jag aldrig hinner se annars, inte idag heller eftersom jag tvärsomnade. Gud så härligt det var att bara somna när man egentligen inte ska! Händer inte allt för ofta i mitt liv.

Har jag suttit och läst 100 sidor i min engelskabok så nu är den äntligen klar. Nu är det bara matteprovet kvar, en liten redovisning i svenskan och en artikel om Elitloppet till textkommunikationen sen är jag klar med allt i plugget!! Känns mer än bra.

Nu sitter jag och Mickas i soffan med en varsin dator och tittar på trav. Avkoppling på hög nivå.



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0