Fail, again

Okej gott folk. Jag sa att provet var i 4 timmar, men längre än så här kunde jag inte sitta. Fick bara mer och mer ångest ju längre jag satt där och inte kunde någonting, så jag drog.
Man skulle ha 12 rätt för ett godkänt. Jag räknade dom tal som jag trodde var rätt och då hade jag 6 poäng.. Grattis! Nu vet jag hur det känns att inte klara av något. Det är tufft. Jag är van att klara av det mesta som kommer i min väg. Får skylla mig själv att jag inte pluggade mer. Eller överhuvudtaget.

Får se hela lektionen som en liten mysstund. Satt där, glodde på alla som febrilt satt och skrev och proppade i mig bilar och Snickers. Jag vet, inget godis var det den här veckan, men hur fan skulle jag ha klarat mig annars?

Nu har jag håltimme i typ 50 timmar och jag funderar helt seriöst på att åka hem. Men jag måste verkligen gå på svenskan, någon uppgift som ska vara klar idag tydligen. Historian är också viktig, jobbar jag som en dåre i skolan slipper jag läxor sen.
Kämpa bruden, kämpa!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0