Friday night

Jag och Mickas bakade blåbärsmuffins för en stund sen. Okej, det var en färdig mix som vi köpte på Lidhl (?). Det såg helt seriöst ut som om dom var mögliga, typ blå-gröna, men dom smakade helt okej. Jag har tyvärr ingen kamera till hands för att fota dom, och jag tänker inte ta Mattes fem-metersobjektiv.

Pärlan gick fort idag, känns kanonfin, travar som en klocka på bra tider i långvagnen utan käk. Lostis vilar fortfarande, och Jackpot fick också stå idag eftersom han gick jobb igår.

Jag vet att jag tjatar om den där jävla matten, men jag skulle verkligen behöva plugga. Jag gjorde 5 tal som jag förstod, så då slutade jag. De har man lärt sig från ridningen, man ska sluta när det går bra. Fast jag vet inte om det funkar så bra i det här sammanhanget. Jag har helt enkelt hoppas på att jag får G i kursen (god help me) eftersom jag har fått de på alla delprov, och att jag får G på geometridelen i nationella eftersom vi inte har haft något prov där. Det är min enda utväg.

Det här blir en chillhelg i högsta grad. Känns som om man behöver en sån nu när säsongen drar igång med trav 2-3 gånger i veckan. Ska försöka ut och kuta också, jag hade verkligen tänkt de idag, men mina vader och framsida lår mår inte bra för dagen alltså, kan knappt gå haha! Träningsverk 360.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0