go sandra, go!

Vet ni vem som ringde mig alldeles nyss? Tanten som red över mig, Gunilla Kroon. Haha! Det var faktiskt schysst gjort av henne, de sa jag åt henne också. Gjort är gjort och hon fick ju sin lilla bot i alla fall.

Sitter i plugget, börjar inte förrens 11.50, men jag har suttit här sedan 08.30 och varit duktig:
Bloggat på travnet
Skrivit klart mediakommunikationsuppgiften
Försökt skrivit på historiearbetet (alltid en bra början)


Sen har jag självklart varit mindre duktig också, men så är det alltid. Måste ju få erkänna att den mesta tiden har gått åt till Elitloppshelgens startlisotr, Tetrick + Oblige = sant!

Jag tycker ni ska ta er en titt på startlistorna till Montéeliten, go Sandra go! :) Hästen var ju faktiskt 3:a på Bergsåker efter Sahara Dynamite och han är ju Elitloppsfinalist så helt fel ute kan väl inte tränaren vara? Men jävligt tufft blir det ju såklart. Tänk att bara få rida bland inför allt folk!


Sandra slipper hon som kapade mig iaf..

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0