Jag känner ångest kommer över mig som demoner

Igår var jag helt slut när vi kom hem, även fast jag sov i bussen. Det var en bra dag på Gävle i alla fall, Klara och Tilda vann sina första travlopp, Mickas vann med allt hon körde och Matte lyckades köra felfritt med en helknäpp Colette.
Emma selade om till shettiskusk, 18 år, och värmde Fritz. Det var nog därför han vann.

På ondags är det montékval på Vallen, tror ni Emma har tränat mycket? Hm.. Spår 1 i alla fall och 3 andra hästar med. Känner jag den här hästen rätt så är det bara att låta honom springa i sitt egna tempo, det där då han har gått som bäst.

Nu sätter jag Losttwomamas på anibiotika, har haft svullnad i över 2 veckor nu och de går aldrig ner. Läste att Snazzy Hot Rod hade haft precis samma som henne när han startade på Valla och inte var någe bra alls.

Jag är lika trött idag som jag var igår. Det är så jävla jobbigt, man går bara runt och är trött hela dagarna, men så fort man lämnar den här jävla byggnaden blir man pigg. Undra varför..?
Har idrottsprov klockan 10, kan inte ens hälften känns det som, kör på känsla, det är jag bäst på.
Om en vecka och en dag har vi nationella i matte b och jag har inte ens börjat plugga ännu. Jippie. Ångest på hög nivå.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0